Як не втратити дні продажу під час інвентаризації чи прийому товару в магазині?
↓10 раз Скоротіть у 10 разів час на виконання рутинних операцій у магазині.
Термінал збору даних полегшує щоденну рутинну роботу, а також знижує ризик виникнення помилок при обліку ТМЦ.
Використовуючи мобільну автоматизацію із програмним забезпеченням «Магазин 15», досягнення таких показників стане можливим. Після успішного впровадження не потрібно буде закривати магазин під час інвентаризації або переоцінки, залучати до даних операцій товару цілу бригаду співробітників.
Достатньо буде встановити рішення на термінал збору даних, підключити його до вашої облікової системи, навчити персонал використання нового інструменту. Далі один співробітник магазину зможе здійснювати ті товарооблікові операції, на які раніше потрібно троє чи четверо. При цьому також скоротиться кількість помилок через людський фактор.
Впровадивши мобільний облік товару у вашому магазині, ви не тільки підвищите ефективність роботи лінійного персоналу в магазині, але й скоротите витрати через допущені помилки в операціях з товарного обліку.
Використовуючи програмне забезпечення «Магазин 15», ви зможете комплексно вирішити такі завдання:
Впровадити коробкове рішення без доопрацювань.
Автоматизувати проведення інвентаризації за 3 дні.